Składanie wniosków przez Internet
- Szczegóły
- Utworzono: 01 kwiecień 2014
Ośrodek Pomocy Społecznej w Wilczycach udostępnił dla Państwa Elektroniczną Skrzynkę Podawczą służącą do składania wniosków za pomocą Internetu lub za pomocą portalu Emp@tia.
W celu złożenia przez Państwa elektronicznego wniosku należy założyć bezpłatne konto na platformie ePUAP postępując zgodnie z zamieszczonymi w serwisie instrukcjami (kliknij tutaj aby przejść na stronę rejestracji).
- Zalogować się na platformie ePUAP korzystając z uprzednio założonego konta (kliknij tutaj).
- W pole "Szukaj w portalu ePUAP" wpisz "Ośrodek Pomocy Społecznej" i przejść do załatwiania spraw.
- Wypełnij udostępniony formularz elektroniczny (możesz do wniosku załączyć dokumenty łącznie do 3,5MB) i naciśnij przycisk "Zapisz i dalej".
- Podpisz elektroniczny wniosek certyfikatem (elektroniczny podpis kwalifikowany - płatny) lub profilem zaufanym (bezpłatny).
- Następnie zaznacz opcję "" i naciśnij przycisk "Wyślij".
Informacja o złożeniu wniosku w ePUAP zostanie automatycznie przekazana do Ośrodka Pomocy Społecznej w Wilczycach drogą elektroniczną.
Potwierdzenie profilu zaufanego:
Punkt potwierdzający Zaufany Profil znajdziesz w siedzibie Urzędu Skarbowego w Sandomierzu w Sali Obsługi Klienta (parter) pod adresem:
Urząd Skarbowy w Sandomierzu
ul. Żydowska 1
27-600 Sandomierz
Tel. 15 833-18-00; 15 833-18-46, Fax: 15 833-18-02, e-mail: us2610@sk.mofnet.gov.pl
w poniedziałek od 7.15 do 18.00 oraz od wtorku do piątku od 7.15 do 15.15.
Ponadto, uprzejmie informujemy, że od 2016r. istnieje możliwość założenia profilu zaufanego ePUAP za pomocą systemów bankowości elektronicznej banków: PKO BP (w tym Inteligo), ING, Millennium. W 2017r. planowane jest udostępnienie tej funkcjonalności w systemach kolejnych banków. MRPiPS przewiduje, że znacząco zwiększy to liczbę osób mogących korzystać z usług elektronicznych udostępnionych przez administrację publiczną, w tym również tych dostępnych na PIU Emp@tia.