Obsługa zgłoszeń nieprawidłowości w uprawnieniach do Polskiego Bonu Turystycznego
- Szczegóły
- Utworzono: 06 sierpień 2020
MINISTERSTWO RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ
DEPARTAMEMT POLITYKI RODZINNEJ
ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa, tel. +48 22 529 06 77, fax +48 22 529 06 61
www.mrpips.gov.pl; E-Mail: info@mrpips.gov.pl
Warszawa, dnia 4 sierpnia 2020r.
Obsługa zgłoszeń nieprawidłowości w uprawnieniach do Polskiego Bonu Turystycznego
Osoba zgłaszająca problem dotyczący uprawnień do Polskiego Bonu Turystycznego powinna skontaktować się z infolinią Polskiego Bonu Turystycznego:
tel. 22 11 22 111
e-mail: bon@zus.pl
Wskazane jest żeby osoba taka dysponowała:
-
danymi identyfikacyjnymi (imię, nazwisko, PESEL, a jeśli nie nadano to seria i nr dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do bonu)
-
podała dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail)
-
przedstawiła krótki opis problemu.
W dalszej kolejności zgłoszenie przekazywane jest do Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), która:
-
dokonuje wstępnej analizy sprawy. Jeżeli istnieje taka konieczność POT dokonuje odpowiednich czynności w zakresie wartości bonu.
-
wprowadza informację na temat sposobu obsługi do systemu obsługi zgłoszeń.
Następnie:
-
Infolinia PBT informuje klienta o sposobie postępowania.
-
POT prowadzi postępowanie wyjaśniające.
-
POT wydaje decyzję administracyjną.
-
POT dokonuje odpowiednich czynności w systemie w zakresie wartości bonu.